Суть дисципліни полягає у викладенні студентам основ знань про методи розробки та проектування технологічних ліній для ремонту с/г техніки і обладнання.

Метою дисципліни «Технологічні системи ремонтного виробництва» є формування у студентів знання методів розробки та проектування технологічних ліній для ремонту с/г техніки і обладнання, розуміння системних взаємозв’язків між структурою та властивостями системи технічного обслуговування і ремонту (ТОР) машин; знання основних засад оптимального проектування технологічних процесів, що виконуються на стаціонарних постах та виїзними ланками, технологічних лініях і дільницях, визначення оптимальних режимів виконання ремонтних операцій, організації контролю і управління якістю ремонту машин та обладнання агропромислового виробництва. а також знання вимог до оформлення проектної і технологічної документації, санітарних норм і правил проектування, засад оцінювання ефективності проектних рішень.

За результатами вивчення дисципліни студент повинен

знати:

• види обслуговуючо-ремонтних втручань та їх зміст;

• стратегії ТОР машин АПВ;

• методи ТОР машин і засади їх вибору;

• структуру міжремонтного циклу машин, засади її обґрунтування;

• методи розробки та проектування потокових технологічних ліній ремонтного виробництва;

• засади прогнозування потреби виконання обслуговуючо-ремонтних втручань;

• методику обґрунтування технології виконання ТОР машин;

• методику вибору обладнання для технічного сервісу;

• засади проектного розрахунку номінальних і дійсних фондів часу, кількості обслуговуючо-ремонтних втручань, визначення кількості працюючих, постів, обладнання, виробничих і допоміжних площ;

• параметри та показники ефективності технологічних процесів технічного сервісу, характер їх взаємозалежностей;

• теоретичні засади обґрунтування структури обслуговуючо-ремонтних формувань, оптимізації їх продуктивності;

• єдину систему технологічної документації (ЄСТД);

• екологічні та санітарно-гігієнічні вимоги до технологічних процесів технічного сервісу;

• методику техніко-економічного оцінювання проектних рішень;

вміти:

• обґрунтовувати потребу розробки нових чи удосконалення чинних технологічних процесів ремонту;

• обґрунтовувати технологію виконання робіт;

• обґрунтовано вибирати обладнання для;

• розробляти та проектувати потокові технологічні лінії для ремонту для ремонту с/г техніки і обладнання;

• нормувати роботи технічного сервісу;

• здійснювати технологічну підготовку обслуговуючо-ремонтного виробництва (розробляти технологічну документацію, інструкції, ремонтні креслення);

• обґрунтовувати виробничу структуру обслуговуючо-ремонтних формувань для реалізації запроектованих технологічних процесів, оптимізувати такт їх роботи (продуктивність) та обирати раціональні варіанти технологічних процесів;

• оцінювати запропоновані проектні рішення.

 

Набуття компетентностей:

інтегральна компетентність (ІК): Здатність розв'язувати складні задачі і проблеми у галузі агропромислового виробництва та у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій та характеризується невизначеністю умов і вимог.

загальні компетентності (ЗК):

ЗК1. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.

ЗК4. Здатність приймати обґрунтовані рішення.

фахові (спеціальні) компетентності (ФК):

ФК1. Здатність розв’язувати складні управлінські задачі та проблеми в сфері сільськогосподарського виробництва.

ФК9. Здатність прогнозувати і забезпечувати технічну готовність сільськогосподарської техніки.

Програмні результати навчання:

ПРН14. Забезпечувати роботоздатність і справність машин.

ПРН16. Створювати і оптимізувати інноваційні техніко-технологічні системи в рослинництві, тваринництві, зберіганні продукції і технічному сервісі.