Суть дисципліни полягає у викладенні студентам основ знань про методи розробки та проектування технологічних ліній для ремонту с/г техніки і обладнання.
Метою дисципліни «Технологічні системи ремонтного виробництва» є формування у студентів знання методів розробки та проектування технологічних ліній для ремонту с/г техніки і обладнання, розуміння системних взаємозв’язків між структурою та властивостями системи технічного обслуговування і ремонту (ТОР) машин; знання основних засад оптимального проектування технологічних процесів, що виконуються на стаціонарних постах та виїзними ланками, технологічних лініях і дільницях, визначення оптимальних режимів виконання ремонтних операцій, організації контролю і управління якістю ремонту машин та обладнання агропромислового виробництва. а також знання вимог до оформлення проектної і технологічної документації, санітарних норм і правил проектування, засад оцінювання ефективності проектних рішень.
За результатами вивчення дисципліни студент повинен
знати:
• види обслуговуючо-ремонтних втручань та їх зміст;
• стратегії ТОР машин АПВ;
• методи ТОР машин і засади їх вибору;
• структуру міжремонтного циклу машин, засади її обґрунтування;
• методи розробки та проектування потокових технологічних ліній ремонтного виробництва;
• засади прогнозування потреби виконання обслуговуючо-ремонтних втручань;
• методику обґрунтування технології виконання ТОР машин;
• методику вибору обладнання для технічного сервісу;
• засади проектного розрахунку номінальних і дійсних фондів часу, кількості обслуговуючо-ремонтних втручань, визначення кількості працюючих, постів, обладнання, виробничих і допоміжних площ;
• параметри та показники ефективності технологічних процесів технічного сервісу, характер їх взаємозалежностей;
• теоретичні засади обґрунтування структури обслуговуючо-ремонтних формувань, оптимізації їх продуктивності;
• єдину систему технологічної документації (ЄСТД);
• екологічні та санітарно-гігієнічні вимоги до технологічних процесів технічного сервісу;
• методику техніко-економічного оцінювання проектних рішень;
вміти:
• обґрунтовувати потребу розробки нових чи удосконалення чинних технологічних процесів ремонту;
• обґрунтовувати технологію виконання робіт;
• обґрунтовано вибирати обладнання для;
• розробляти та проектувати потокові технологічні лінії для ремонту для ремонту с/г техніки і обладнання;
• нормувати роботи технічного сервісу;
• здійснювати технологічну підготовку обслуговуючо-ремонтного виробництва (розробляти технологічну документацію, інструкції, ремонтні креслення);
• обґрунтовувати виробничу структуру обслуговуючо-ремонтних формувань для реалізації запроектованих технологічних процесів, оптимізувати такт їх роботи (продуктивність) та обирати раціональні варіанти технологічних процесів;
• оцінювати запропоновані проектні рішення.
Набуття компетентностей:
інтегральна компетентність (ІК): Здатність розв'язувати складні задачі і проблеми у галузі агропромислового виробництва та у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій та характеризується невизначеністю умов і вимог.
загальні компетентності (ЗК):
ЗК1. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.
ЗК4. Здатність приймати обґрунтовані рішення.
фахові (спеціальні) компетентності (ФК):
ФК1. Здатність розв’язувати складні управлінські задачі та проблеми в сфері сільськогосподарського виробництва.
ФК9. Здатність прогнозувати і забезпечувати технічну готовність сільськогосподарської техніки.
Програмні результати навчання:
ПРН14. Забезпечувати роботоздатність і справність машин.
ПРН16. Створювати і оптимізувати інноваційні техніко-технологічні системи в рослинництві, тваринництві, зберіганні продукції і технічному сервісі.
- Викладач: Андрій Драган