Мета дисципліни - здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми з питань налагодження ефективних комунікацій в сфері менеджменту, набуття знань про теорію та практику з питань комунікацій в менеджменті, оволодіння практичними навичками організації ділових зустрічей, ведення переговорів, службового спілкування, вмінням формувати імідж ділової людини що передбачає застосування теорій та методів відповідної науки і характеризується комплексністю та невизначеністю умов; оволодіння практичними навичками організації ділових зустрічей, ведення переговорів, службового спілкування, вмінням формувати імідж організації та ділової людини.

Основними завданнями вивчення дисципліни «Комунікативний менеджмент» є:

– висвітлення теоретичних аспектів сучасних проблем ділової комунікації;

– одержання здобувачами вищої освіти стійких сучасних знань з теорії і методологію комунікативного менеджменту;

– формування у здобувачів вищої освіти практичних навичок і вмінь щодо розробки стратегії комунікативного менеджменту;

– засвоєння методик психодіагностики як передумови ефективного спілкування в процесі управління, опанування методиками та практичними навичками професійного спілкування фахівців з менеджменту з використанням вербальних та невербальних комунікативних технік і технологій;

– набуття знань і навичок з міжкультурної комунікації, професійного використання сучасних комунікативних технологій задля побудови ефективних зв’язків з партнерами по бізнесу, дотримання правил етикету та культури спілкування в професійному середовищі;

– формування у них навиків і вмінь самостійного аналізу стану ділової комунікації та розроблення практичних рекомендацій щодо її посилення, розвиток здібностей до науково-дослідної роботи, а також самостійності та відповідальності в обґрунтуванні та прийнятті рішень з комунікативного менеджменту.

Згідно з вимогами освітньо-професійної програми здобувачі вищої освіти повинні:

знати:

концептуальні знання, набуті у процесі навчання та професійної діяльності, включаючи певні знання сучасних досягнень;

критичне осмислення основних теорій, принципів, методів і понять у навчанні та професійній діяльності;

–      теоретико-методологічні засади комунікативного менеджменту як складової соціально-трудових відносин та основного важеля управління підприємствами та установами;

–      характеристики та прикладні аспекти використання особливостей ділової комунікації, функції, засоби, види, форми ділової комунікації;

–      методологічні аспекти оцінювання стану ділової комунікації в організації;

–      основні механізми, ефекти і закономірності сприйняття партнера по спілкуванню;

–      способи і форми формування ділового іміджу;

–      вербальні і невербальні засоби спілкування;

–      особливості і технології оцінювання  спеціальних форм ділових комунікацій;

–      сучасні комунікативні технології при здійсненні ділової комунікації;

–      механізми і прийоми впливу в процесі ділового спілкування;

–      основні етичні норми і принципи ділової комунікації;

–      правила ділового етикету в діловій взаємодії;

–      концептуальні основи і стратегії комунікативного менеджменту.

вміти:

–    розв'язувати складні непередбачувані задачі і проблеми у спеціалізованих сферах професійної діяльності, що передбачає збирання та інтерпретацію інформації (даних), вибір методів та інструментальних засобів, застосування інноваційних підходів;

 користуватися вербальними і невербальними засобами спілкування;

розпізнавати наміри партнерів, що користуються вербальними і невербальними засобами спілкування;

застосовувати сучасні комунікаційні технології для забезпечення ефективної ділової комунікації;

об'єктивно сприймати співрозмовника при спілкуванні і прогнозувати результат комунікації;

вступати в контакт і встановлювати доброзичливу атмосферу під час комунікації з бізнес-партнерами;

здійснювати переговори, ділову розмову, ділову бесіду, співбесіду при наймі на роботу, нараду, дискусію, ділові наради, диспути, спори презентації;

організовувати групи для ефективної колективної комунікації;

використовувати ефективні прийоми поведінки в процесі комунікації з урахуванням правил етики бізнесу та ділового етикету;

 вирішувати конфлікти в діловому спілкуванні;

 долати комунікативні бар'єри; управляти емоційним станом у процесі ділової комунікації;

орієнтуватися в теоретичних концепціях сучасного комунікативного менеджменту;

уміти застосовувати алгоритми концепцій сучасного комунікативного менеджменту в реальному управлінні концепціях сучасного комунікативного менеджменту.

 

 

Набуття компетентностей:

 

загальні компетентності (ЗК):

ЗК 09. Вміння виявляти, ставити і вирішувати проблеми.

ЗК 13. Здатність планувати та управляти часом.

ЗК 14. Здатність працювати в команді та автономно.

 

фахові (спеціальні) компетентності (СК):

СК 27. Здатність до співпраці з діловими партнерами і клієнтами, уміння забезпечувати з ними ефективні комунікації.

СК 28. Здатність працювати у міжнародному середовищі на основі позитивного ставлення до несхожості до інших культур, поваги до різноманітності та мультикультурності, розуміння місцевих і професійних традицій інших країн, розпізнавання міжкультурних проблем у професійній практиці.

 

програмні результати навчання:

ПРН 09. Організовувати процес обслуговування споживачів туристичних послуг на основі використання сучасних інформаційних, комунікаційних і сервісних технологій та дотримання стандартів якості і норм безпеки.

ПРН 12. Застосовувати навички продуктивного спілкування зі споживачами туристичних послуг.